Wil meer weten? Alsjeblieft Neem contact met ons op.

Algemeen

  1. Hoe kan ik contact opnemen met HisGifts?
  2. Kan ik lid worden van Hisgifts en is het gratis?
  3. Kan ik een partner worden met HISGifts?
  4. Hoe kan ik mijn productrecensies indienen?
  5. De verwachte datum voor een product is gewijzigd of een productoptie (d.w.z. grootte, kleur etc.) is niet vermeld - wat betekent dit?
  6. Wat zijn de aanbevolen webbrowservereisten voor het bekijken van uw website?
  7. Hoe verhouden uw prijzen zich tot andere online winkels?
  8. Kan ik voor jullie werken?

 

Veiligheid en privacy

  1. Is het veilig om te winkelen bij HisGifts?
  2. Wat als ik niet via internet wil bestellen; Welke andere methoden gebruikt u om bestellingen te accepteren?
  3. Waar worden mijn creditcardgegevens opgeslagen?
  4. Welke informatie van mij verzamelt Hisgifts?
  5. Wordt mijn persoonlijke informatie aan iemand anders doorgegeven?

 

Bestel en betaling

  1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  2. Hoe verzilver ik mijn hisgifts -voucher?
  3. Welke betalingsvormen accepteren Hisgifts?
  4. Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
  5. Kan ik items bestellen die naar een aantal verschillende adressen worden verzonden?
  6. Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?
  7. Kan ik duty -free winkelen?
  8. Is het mogelijk om cadeauverpakking (en/of een persoonlijk bericht te geven) met mijn bestelling?

 

Levering

  1. Hoe worden producten bij mij geleverd?
  2. Welke vracht- en bezorgbedrijven gebruikt u?
  3. Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
  4. Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
  5. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om mijn bestelling te ontvangen?
  6. Levert u aan Postbussen?
  7. Mijn bestelling is niet binnen het verwachte tijdsbestek aangekomen - wat gebeurt er nu?
  8. Verzendt u internationaal?
  9. Kan ik mijn bestelling rechtstreeks uit uw Perth -magazijn ophalen?

 

Terugbetaling, uitwisseling en garantie

  1. Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
  2. Wat is uw terugbetaling / uitwisseling / garantiebeleid?

FAQ

 

Algemeen

Ga naar Bovenaan de pagina

Hoe kan ik contact opnemen met HisGifts?
Makkelijk - Bezoek de Neem contact met ons op Sectie van onze website.

Kan ik lid worden van Hisgifts en is het gratis?
U kunt het zeker door eenvoudigweg te registreren Jouw rekening Sectie van onze website. Registratie van het lidmaatschap is gratis en u ontvangt voordelen zoals informatie over nieuwe producten, kortingen en speciale aanbiedingen. Zodra u lid bent, hoeft u uw gegevens niet opnieuw te beantwoorden bij het afrekenen en kunt u uw gegevens op elk gewenst moment bijwerken / controleren.

Kan ik een partner worden met HISGifts?
Als u hisgifts of een van onze producten wilt promoten via uw website, winkelmap of portal, bezoek dan gewoon onze affiliate sectie.

Hoe kan ik mijn productrecensies indienen?
Gemakkelijk, ga gewoon naar de juiste productpagina waar u een sectie 'klantrecensies' vindt en ‘een recensie schrijven’.

De verwachte datum voor een product is gewijzigd of een productoptie (d.w.z. grootte, kleur etc.) is niet vermeld - wat betekent dit?
Hoewel we nauw samenwerken met onze leveranciers om nauwkeurige verwachtingen voor onze producten te bieden, omdat we te maken hebben met de nieuwste dingen van over de hele wereld, moeten we soms de verwachtingen voor producten, pre-orders en back-orders herzien. Soms kunnen opties voor bepaalde producten ook tijdelijk niet beschikbaar zijn vanwege een grote vraag. Als u meer wilt weten over wat er aan de hand is met de beschikbaarheid van een product (of de opties ervan), klik dan eenvoudig op ‘Stel ons een vraag?’ Midden in de pagina van het product.

Wat zijn de aanbevolen webbrowservereisten voor het bekijken van uw website?
We raden u aan een webbrowser te gebruiken met cookies die zijn ingeschakeld op een schermresolutie van 1024 x 768 voor de beste browse -ervaring.

Hoe verhouden uw prijzen zich tot andere online winkels?
Door regelmatig andere retailers te monitoren, zijn wij van mening dat onze producten en bezorgdiensten concurrerend zijn geprijsd. Met het ‘open’ karakter van internet kunt u goedkopere prijzen voor onze producten tegenkomen. Vaak is dit ten koste van een duidelijk rendementsbeleid, robuuste beveiliging, solide garanties en eersteklas klantenservice. We verhogen onze prijzen nooit om een ​​valse ‘korting’ of ‘verkoop’ te vergemakkelijken, maar richten zich op het bieden van een snelle, vriendelijke en veilige winkelervaring. Al onze verzendkosten omvatten de kosten om uw bestelling te kiezen, in te pakken en te verzenden - dit is de enige verdere kosten die tijdens het afrekenen zijn toegevoegd.

Kan ik voor jullie werken?
Misschien ... we zijn altijd op zoek naar getalenteerde mensen - kijk eens naar onze Jobs Page voor huidige vacatures.

 

Veiligheid en privacy

Ga naar Bovenaan de pagina

Is het veilig om te winkelen bij HisGifts?
Zeker is en we zouden het op geen enkele andere manier hebben! We zijn volledig toegewijd om ervoor te zorgen dat u volledig vertrouwen hebt in winkelen met ons. We ondersteunen en adopteren met trots de De Australische richtlijnen voor elektronische handel, PCI -beveiligingsstandaarden en moedig u aan om zich bewust te worden van uw rechten bij het winkelen via internet. U kunt ons volledige beveiligingsbeleid bekijken hier.

Wat als ik niet via internet wil bestellen; Welke andere methoden gebruikt u om bestellingen te accepteren?
Geen probleem. U kunt ook telefonisch, fax of post bestellen. Voor telefoonopdrachten bel onze bestellijn op 1300 laatste (regels zijn geopend van 10.00 - 16.00 uur weekdagen). Voor bestellingen per fax of post hebben we een eenvoudige Bestelformulier voor u om te downloaden en af ​​te drukken.

Waar worden mijn creditcardgegevens opgeslagen?
Uw creditcardgegevens worden opgeslagen op onze beveiligde webserver. Voor uw beveiliging slaan we alleen uw creditcardnummer op totdat we de betaling voor uw bestelling hebben verwerkt. Normaal gesproken houden we, aangezien de betalingsverwerking plaatsvindt op het moment van het afrekenen, uw creditcardnummer alleen voor een kwestie van seconden. Om deze reden vereisen we uw creditcardgegevens telkens wanneer u bij ons bestelt.

Welke informatie van mij verzamelt Hisgifts?
Vrijwel alleen wat je ons vertelt om te verzamelen en op te slaan. We verzamelen geaggregeerde statistische gegevens om onze diensten aan u te verbeteren, die nooit worden gebruikt om u individueel te identificeren, tenzij er natuurlijk een goede reden is om illegale activiteiten te vermoeden. Lees onze voor meer informatie Privacybeleid.

Wordt mijn persoonlijke informatie aan iemand anders doorgegeven?
We geven uw persoonlijke informatie niet door zonder uw toestemming. Waar u hebt aangegeven dat u informatie van onze partners wilt over producten en diensten waarin u mogelijk geïnteresseerd bent, moeten we vaak uw contactgegevens doorgeven. Om ervoor te zorgen dat u de hoogste niveaus van klantenservice ontvangt, moeten we uw informatie vaak delen met derden, inclusief creditcardbedrijven (voor de verwerking van uw betalingen) en bezorgbedrijven (voor de verzending van uw bestellingen).

 

Bestel en betaling

Ga naar Bovenaan de pagina

FAQHoe kan ik een bestelling plaatsen?
We accepteren bestellingen online via onze website en telefonisch, fax of post. Online bestellen en betalen is de meest handige manier om een ​​aankoop te doen, omdat dit ervoor zorgt dat u uw goederen binnen het snelst mogelijke tijdsbestek ontvangt.

Omdat we op internet zijn gebaseerd, kunt u op elk moment van de dag, elke dag van de week bestellen. Gebruik onze bestelling bij het faxen of plaatsen van uw bestelling Bestelformulier.

Hoe verzilver ik mijn hisgifts -voucher?
Vouchers kunnen worden ingewisseld via onze website of per telefoon, fax of post (met onze Bestelformulier). Volg deze eenvoudige stappen om uw vouchers online in te wisselen:

  1. Blader door hisgifts.com.au en selecteer de producten die u wilt kopen.
  2. Voeg de geselecteerde producten toe aan uw winkelwagentje.
  3. ‘Checkout’ en vul alle vereiste informatie in, inclusief uw vouchercode.
  4. Uw aankoop gebruikt nu de ingevoerde voucher -gegevens. Als er een krediet op uw voucher blijft, kunt u de voucher op een later tijdstip hergebruiken. Elke vereiste extra betaling wordt gedaan op het moment van aankoop.

Welke betalingsvormen accepteren Hisgifts?
PaypalWe accepteren alle belangrijke creditcards en Paypal. De meest handige vorm van betaling is creditcard of PayPal, omdat dit ervoor zorgt dat uw bestelling in het snelst mogelijke tijdsbestek wordt verwerkt.

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, ontvangt u normaal gesproken een e-mail die uw bestelgegevens bevestigt. Nadat we uw bestelling hebben verwerkt en betaling hebben ontvangen, sturen we uw bestelling naar ons magazijn voor het kiezen, verpakken en verzenden. Als u ons uw e-mailadres hebt gegeven, sturen we u een e-mail net nadat uw bestelling is verzonden. Daarna hoeft u alleen achterover te leunen en te wachten tot uw goederen aankomen.

Kan ik items bestellen die naar een aantal verschillende adressen worden verzonden?
Het verzenden van items naar een aantal verschillende adressen is eenvoudig. Herhaal eenvoudig het bestelproces voor elk ander afleveradres. Houd er rekening mee dat u de geselecteerde leveringsservicekosten in rekening brengt voor elk ander afleveradres.

Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?
Zolang we uw bestelling niet hebben verzonden, moeten we uw bestelling kunnen annuleren of wijzigen. Het enige wat u hoeft te doen is ons voltooien Onderzoeksformulier of Neem contact met ons op om te spreken met een van onze klantenservicevertegenwoordigers.

 

Kan ik duty -free winkelen?
Absoluut - Volgens het toeristenverbeteringsschema kunt u een terugbetaling verkrijgen voor de GST die wordt betaald op veel goederen die in Australië zijn gekocht (binnen 30 dagen na uw vertrek), op voorwaarde dat de goederen zijn gekocht in dezelfde winkel en totaal AU $ 300 of meer ( GST inclusief).
Toeristenteruggavenschema

Raadpleeg voor meer informatie het gedeelte 'reizigers' van de Australische douane -service.

Is het mogelijk om cadeauverpakking (en/of een persoonlijk bericht te geven) met mijn bestelling?
Natuurlijk ... voer gewoon uw persoonlijke bericht in tijdens ‘Checkout’ en/of voeg onze Geschenkverpakkingsservice naar uw winkelwagentje. Uw gepersonaliseerde bericht wordt dan opgenomen op de ‘Leving Note’ van uw pakket en indien geselecteerd, worden de besteld item (s) individueel geschenk gewikkeld voordat ze in hun verzendpakket worden geplaatst. In het geval dat u zich afvraagt ​​... verzenden we normaal gesproken geen kostengegevens bij uw bestelling, maar u kunt een ‘belastingfactuur / ontvangst’ volgen (of afdrukken) na de kassa of binnen de Jouw rekening Sectie van onze website.

 

Levering

Ga naar Bovenaan de pagina

FAQHoe worden producten bij mij geleverd?
Afhankelijk van de product (s) en bezorgservice die u hebt gekozen, gebruiken we normaal gesproken een combinatie van post- en koerierservices.

Welke vracht- en bezorgbedrijven gebruikt u?
Verschillende in feite, maar meestal Australian Air Express en Australia Post. Road Courier Services worden bij de vreemde gelegenheid gebruikt voor bepaalde producten naar bepaalde bestemmingen.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is verzonden, sturen we u een e -mail van de verzendbevestiging en leveren we u uw volledige trackinggegevens. Als u om welke reden dan ook de noodzaak voelt om de status van uw levering te controleren, raadpleeg dan deze e -mail of contact opnemen.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
We streven ernaar om uw bestelling op dezelfde dag te verzenden, onder voorbehoud van uw geordende item (s) die 'op voorraad' zijn en worden betaald door creditcard of PayPal tegen 12.00 uur WST. Afhankelijk van het serviceniveau dat u hebt gekozen, kan uw bestelling worden geleverd binnen 1 werkdag, 2 werkdagen of 5 werkdagen (internationale leveringen kunnen langer duren). Om vertragingen te minimaliseren, raden wij u aan om een ​​verzendadres te nomineren dat waarschijnlijk tijdens kantooruren wordt bezet (bijv. Werkadres). Verdere details over onze bezorgservices zijn beschikbaar hier.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om mijn bestelling te ontvangen?
Als er bij levering niemand uw pakket ontvangt, krijgt u een kaart met details over hoe u uw pakket op een later tijdstip kunt verkrijgen. Voor uw gemak raden we u aan om uw overdag adres (bijv. Werkadres) op te geven, mocht er een mogelijkheid zijn dat uw gebruikelijke contactadres zonder toezicht is op het moment van levering.

Levert u aan Postbussen?
In de meeste gevallen kunnen we leveren aan Postbusen. Als het onpraktisch is om aan een postbus te leveren (zoals het geval is met enkele grote items), maak je geen zorgen - we nemen contact met je op.

Mijn bestelling is niet binnen het verwachte tijdsbestek aangekomen - wat gebeurt er nu?
Houd het maximale aantal dagen voor levering toe, op basis van de gekozen bezorgservice. Als uw bestelling niet is aangekomen, neem dan contact met ons op met onze Onderzoeksformulier. Zodra we hebben geleerd dat een bestelling niet op de vervaldatum is aangekomen, zullen we proberen samen te werken met onze leveringspartners om de snelle aankomst van uw producten te waarborgen.

Verzendt u internationaal?
Naast Australië, levering aan meer 30 andere landen is ook beschikbaar voor meest van onze producten. We accepteren ook internationale bestellingen van deze landen, perfect om geschenken te geven aan vrienden en familie als je in het buitenland bent. Naar schatting Onze prijzen in andere valuta, eenvoudigweg Klik hier om de prijzen in uw geselecteerde valuta weer te geven.

Kan ik mijn bestelling rechtstreeks uit uw Perth -magazijn ophalen?
Als u van plan bent items te laten leveren aan een WA-gebaseerd adres, dan geen probleem-selecteer eenvoudig een ‘pick-up’ verzendmethode in stap 2 van het kassa-proces. Klik voor meer informatie hier.

 

Terugbetaling, uitwisseling en garantie

Ga naar Bovenaan de pagina

Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
We willen iedereen tevreden stellen! Onze 365 -daagse ‘No Quibbles’ geld -terug -garantie biedt een stuk gemoedsrust bij het bestellen. Als u niet tevreden bent met ons product (en), brengt u het gewoon terug naar ons voor een volledige terugbetaling. Klik voor meer informatie hier. E-mail ook:

Als er een aspect van uw omgang met ons is geweest waarvan u denkt dat het niet op de hoogte is.

Wat is uw terugbetaling / uitwisseling / garantiebeleid?
We hebben een eenvoudige retourprocedure en Onderzoeksformulier Voor de terugbetaling, uitwisseling of garantieclaim op alle producten die bij ons zijn gekocht. Meer informatie kan worden gevonden hier.

Als u meer gedetailleerd wilt over een van de bovenstaande algemene voorwaarden.

Houd er rekening mee dat Adobe Reader vereist is om bepaalde documenten op onze website te bekijken en af ​​te drukken. Als u de Adobe Reader nog niet hebt geïnstalleerd, download en installeer dan de benodigde software door te klikken en te klikken hier.